Retailerul german Metro AG a reluat procesul vânzării diviziei sale din China prin solicitarea de oferte, într-o tranzacţie care ar putea evalua afacerea la 1,5 - 2 miliarde de dolari.
Metro, care deţine 95 de magazine în China, are 11.000 de angajaţi şi active imobiliare în marile oraşe, cum ar fi Beijing şi Shanghai, vrea să vândă o participaţie majoritară în divizia sa chineză. Vânzarea face parte din planul global de reorganizare al Metro şi vine pe fondul concurenţei înregistrate pe piaţa de retail din China din partea companiilor care vând online.
Alibaba printre ofertanți
Printre potenţialii licitatori se află Alibaba, Suning Holdings Group, Wumart Stores şi Yonghui Superstores. Şi firmele de private equity Hillhouse Capital Group şi Bain Capital sunt de asemenea interesate, susţin sursele.
Citește și:Oamenii de afaceri din Hong Kong vor să investească în România. Vezi în ce domeniu
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.