Publicitate
Potrivit unui comunicat de presă al asigurătorului, noul serviciu poate fi accesat de proprietarii de autoturisme persoane fizice şi juridice, oriunde s-ar afla, fără a fi necesară asistenţa unui reprezentant al Generali. Odată cu adăugarea produsului Casco pe raftul virtual, alături de poliţele de locuinţă, RCA şi de călătorie în străinătate, Generali răspunde celor mai frecvente nevoi de asigurare ale clienţilor din România prin soluţii de achiziţie 100% digitale.
Pentru a încheia poliţa, clienţii trebuie să parcurgă câteva etape simple ce constau în obţinerea unei oferte, identificarea şi evaluarea foto a vehiculului şi emiterea contractului. Dispozitivul recomandat este telefonul inteligent, dar poliţa poate fi încheiată şi de pe computerul personal sau de pe tabletă. Astfel, în primă fază, cotaţia şi oferta de asigurare se generează în timp real, după completarea într-un formular online a informaţiilor despre vehicul şi proprietarul său şi alegerea variantei optime de acoperire.
Apoi, fotografiile necesare inspecţiei de risc sunt efectuate chiar de client, cu ajutorul propriului telefon mobil, această etapă fiind integrată direct în fluxul de emitere. În cazul clienţilor cu maşini noi (nerulate) sau al celor care îşi reînnoiesc poliţa în aceleaşi condiţii, fotografiile nu mai sunt necesare. Etapa finală presupune validarea ofertei, alături de condiţiile de asigurare şi emiterea contractului prin doar câteva click-uri.
"Întregul proces are ca scop o experienţă cât mai plăcută a clienţilor noştri, simplificând emiterea şi eliminând timpul necesar unei inspecţii de risc la faţa locului. Am reuşit să depăşim acest obstacol - efectuarea fotografiilor şi evaluarea fizică a maşinii - cu ajutorul unei soluţii bazate pe inteligenţă artificială şi ne bucurăm că am putut îmbunătăţi şi mai mult un produs care beneficiază deja de aprecierea clienţilor noştri", a declarat Ales Tausche, Chief Insurance Officer si Membru Directorat, Generali Romania.
Odată cu implementarea acestui nou serviciu, Generali România face posibilă o experienţă complet digitală pentru clienţii săi Casco, de la emiterea poliţei şi până la notificarea online a daunelor, respectiv constatarea video, de la distanţă, a avariilor.
De altfel, Generali îşi evaluează continuu serviciile oferite, în toate etapele ciclului lor de viaţă, prin intermediul unei metodologii NPS implementată de grupul Generali în majoritatea ţărilor în care activează. Conform analizei efectuate, în primele 3 trimestre din 2021, serviciile Casco au înregistrat un scor NPS general foarte bun, de 85 dintr-un maxim posibil de 100. De asemenea, doar pentru zona de daune Casco, scorul NPS rămâne la un nivel ridicat, de 83%.
Citește și Generali devine acționar majoritar al Cattolica pentru 1,17 miliarde euro
În prezent, clienţii Generali România beneficiază de una dintre cele mai extinse game de produse online din piaţa locală, destinată celor mai frecvente nevoi protecţie: asigurarea locuinţei, asigurarea medicală de călătorie în străinătate, RCA şi Casco. Aceste servicii sunt însoţite de instrumente digitale dedicate precum constatarea video pentru daunele auto şi la locuinţe sau selectarea online a service-ului auto în funcţie de proximitate faţă de domiciliu şi de tipul de autovehicul deţinut. Astfel, clienţii Generali România pot accesa soluţii de protecţie simple şi rapide, mai ales într-un context pandemic încă provocator.
Generali România este unul dintre primii 10 asigurători locali conform volumului total de prime brute subscrise în anul 2020 şi face parte din grupul italian Generali. La 190 de ani de la înfiinţarea sa, în 1831, Grupul Generali este unul dintre cei mai mari asigurători din lume şi activează în 50 de ţări. Cu peste 72.000 de angajaţi şi aproape 66 de milioane de clienţi, Grupul ocupă o poziţie de lider pe pieţele vest-europene şi un loc tot mai important pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi din Asia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.