Astfel, soții au clienți din toată lumea dar și din România, reușind să vândă circa 5-10 genți pe lună, în valoare de câteva mii de euro.
Cea mai laborioasă lucrare a fost un troler de familie în lungime de 1.5 metri pentru un milionar din New York.
„Afacerea a început prin simplul fapt că ne-am cunoscut în prima casă în care am locuit împreună. Mircea era, deja, artist licenţiat ca designer vestimentar şi dădea viaţă pielii de câţiva ani. Alături de el mi-am redescoperit latura artistică pe care o pusesem în stare de hibernare aproape 20 de ani. Am absolvit şi eu Design Vestimentar câţiva ani mai târziu. Aşa cum ne place nouă să spunem, brandul s-a născut din dragostea noastră unul pentru celălalt, din dragostea noastră pentru frumos. Atelierul a început în sufrageria casei care era pe o stradă din centrul vechi al oraşului Oradea, la numărul 74”, a declarat Daciana Bule.
Materia primă provine din Milano, din tăbăcării artizanale, cu renume internaţional, iar produsele sunt cusute la o maşina de cusut Singer din anul 1895, acţionată manual, fără pedală.
Cele mai ieftine genți ale 74Bags sunt de circa 400 de euro.
Citește și: Papionul care aduce bani. O afacere la care nici nu te gândești
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.