Gigantul jucăriilor, Mattel, se află în centrul unei controverse după ce ambalajul noilor păpuși inspirate de filmul “Wicked” a direcționat, din greșeală, utilizatorii către un site pornografic. Compania a catalogat greșeala drept un “incident nefericit” și promite măsuri urgente, notează The New York Times.
O greșeală virală
Mattel, cunoscută pentru jucării iconice precum Barbie și Hot Wheels, a comis o eroare stânjenitoare. Ambalajul noilor păpuși inspirate de musicalul și viitorul film “Wicked” include un URL care, în loc să trimită către pagina oficială a filmului, direcționează utilizatorii către un site destinat exclusiv adulților.
Destinate copiilor de peste 4 ani, păpușile au stârnit reacții mixte din partea părinților și utilizatorilor care au descoperit eroarea. Într-o declarație emisă duminică, compania și-a exprimat regretul profund pentru greșeală, numind-o un “incident nefericit” și promițând “acțiuni imediate”.
Mattel promite soluții, dar întrebările rămân
Deși compania a recunoscut problema, nu a oferit detalii clare despre modul în care s-a produs această confuzie sau despre măsurile pe care le va lua. În plus, nu este clar câte cutii cu această greșeală au ajuns pe rafturile magazinelor. Mattel nu a anunțat încă un eventual recall al produselor sau rambursări pentru clienții afectați.
“Ne pare foarte rău pentru această eroare. Luăm această problemă foarte în serios și analizăm situația pentru a ne asigura că nu se va mai întâmpla,” a transmis compania.
Filmul “Wicked” și controversa adusă de păpuși
Păpușile au fost lansate în contextul promovării filmului “Wicked”, o adaptare a celebrului musical de pe Broadway, care va avea premiera pe 22 noiembrie și îi are în distribuție pe Cynthia Erivo și Ariana Grande. Universal Pictures, distribuitorul filmului, nu a comentat încă situația.
Nu este prima gafă publică de acest fel
Acest incident nu este unic. În trecut, alte companii sau persoane publice au făcut greșeli similare legate de URL-uri.
Un exemplu recent îl implică pe Papa Francisc, care a folosit un hashtag ce făcea referire la echipa de fotbal american New Orleans Saints, în loc să se refere la sfinții din biserica catolică. Mesajul său, destinat să inspire, a fost interpretat ca un sprijin pentru echipa care a câștigat ulterior un meci, stârnind amuzament online.
De asemenea, politicieni și artiști au fost deseori confundați cu omonimi, cum a fost cazul premierului australian Anthony Albanese, confundat cu un artist cunoscut pentru ilustrațiile sale erotice.
Deși Mattel încearcă să gestioneze rapid această situație, incidentul subliniază importanța verificărilor riguroase în procesul de design și producție. Cu doar câteva săptămâni înainte de lansarea filmului “Wicked”, această greșeală poate afecta atât imaginea companiei, cât și campania de promovare a producției cinematografice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.