În ultimele săptămâni, compania a introdus o nouă funcție, cea de rugăciune. Facebook vede credincioșii ca fiind o comunitate vitală, care va stimula și mai mult răspândirea celei mai mari platforme de socializare din lume. Încă din 2017, Mark Zuckerberg a preconizat că bisericile vor reprezenta o direcție importantă pentru politica companiei, fiind creată chiar și o echipă axată pe „parteneriate pentru credințe”.
Noul produs pentru rugăciuni a fost lansat după ce s-a observat o creștere a numărului de persoane care, își ofereau reciproc rugăciuni în timpul pandemiei, a spus Nona Jones, șeful echipei Facebook „parteneriate pentru credințe”, care este și pastor în Florida.
Citește și: Calendar ortodox 24 iulie 2021. Ce Sfânt sărbătorim
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
Potrivit Reuters, instrumentul de rugăciuni funcționează în felul următor: o persoană solicită rugăciuni altor membri, iar utilizatorii pot răspunde făcând click pe butonul "M-am rugat" ("I prayed") și iar numele fiecăruia apare dedesubt. Utilizatorii ar putea alege să fie anunțați cu un memento să se roage din nou și a doua zi.
„Odată ce a fost postată o cerere de rugăciune, membrii grupului pot alege să indice că s-au rugat, să reacționeze, să lase un comentariu sau să trimită un mesaj privat", a spus purtătorul de cuvânt al Facebook. „În timpul pandemiei COVID-19, am văzut multe comunități religioase (de credință) care folosesc serviciile noastre pentru a se interconecta, așa că începem să explorăm noi instrumente care să sprijine aceste inițiative", a mai declarat reprezentatul Facebook, citat de USAtoday.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.