Inițiativa adoptată fără dezbatere de către deputați ar putea da posibilitatea celor ce lucrează în cadrul instituțiilor de interes local și județean să solicite și să primească înapoi sumele cheltuite pentru efectuarea navetei către și dinspre serviciu.
Dar, pentru a putea solicita decontarea cheltuielilor cu naveta, aceste persoane vor trebui să locuiască într-o altă localitate decât cea în care este situată primăria sau consiliul local unde lucrează. Este cazul acelor funcționari publici care, spre exemplu, au locul de muncă în București, dar domiciul stabil într-o comună sau oraș situate la o oarecare distanță de Capitală.
Citește și Amendă rutieră. Modalități de plată în 2019
Documentul nu stabilește și limitele sau modul de decontare a cheltuielilor cu naveta, aceste detalii urmând să fie stabilite printr-un nou act normativ, respectiv prin norme metodologice elaborate de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și aprobate printr-o hotărâre de Guvern.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.