Cererea puternică pentru primul lot pus în vânzare ar putea permite grupului să evite luarea unor decizii nedorite legate de stocurile rămase.
Adidas a încetat să mai vândă pantofii de sport Yeezy după ce a pus sub semnul întrebării parteneriatul său cu Kanye West, la sfârșitul anului trecut, în urma unor declarații controversate ale rapperului.
Pierderea acestei linii extrem de profitabile a dus la o scădere a vânzărilor companiei de aproximativ 440 milioane de dolari (396,86 milioane de euro) în primul trimestru, precizează Financial Times.
Producătorul german de echipamente sportive a refuzat să comenteze, explicând că se află într-o "perioadă de calm" înainte de publicarea rezultatelor sale trimestriale, programată pentru 3 august.
Grupul declarase în luna mai că va dona o parte din încasările din vânzări unor organizații care luptă împotriva antisemitismului și rasismului.
Discuțiile sunt în curs pentru a stabili cât va fi donat fiecărei organizații caritabile, a relatat Financial Times, adăugând că, pentru început, compania a ales cinci organizații caritabile din SUA și China. Adidas prevăzuse o pierdere în acest an înainte de a-și anunța intenția de a vinde stocurile rămase de Yeezy.
Citește și Pharrell Williams și multele, foarte multele lui afaceri
Citește și Adidas are produse de 1,2 miliarde de euro nevândute. Cum s-a întâmplat acest lucru
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.