Fostul responsabil de calitate Gunnar Herrmann va coordona ”manevrele” din Germania, iar Graham Hoare va face acelaşi lucru în Marea Britanie. Anii cei mai grei vor fi 2019 şi 2020. Ford a anunțat deja că în Europa se va concentra pe producția de SUV-uri şi vehicule comerciale, profitabile, şi va reduce fabricația modelelor care nu aduc suficiente câștiguri. Pentru a reduce costurile, compania americană va recurge la parteneriate.
O astfel de colaborare este negociată deja cu Volkswagen. Oricum, Ford are deja un parteneriat pe termen lung cu grupul francez PSA pentru a produce motoare împreună. Cifrele sunt nemiloase când vine vorba de rezultatele din Europa. Astfel, în trimestrul trei, constructorul auto a pierdut 245 de milioane de dolari în regiune, mult peste cele 53 de milioane pierdute în perioada de referință din 2017, din cauza problemelor din Turcia şi Rusia.
Potrivit analiștilor de la Morgan Stanley, Europa este în centrul planului global de restructurare al Ford, de 11 miliarde de dolari și tot aici vor fi cele mai multe concieri din totalul de celor 25.000 de angajaţi care ar urma să fie dați afară. Ford numără aproximativ 54.000 de angajaţi în Europa
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.