"La cel mai mic semn că există o oportunitate, trebuie să profitaţi de ea. Însă, din păcate, vin şi cu o veste proastă: totul este despre un timing, un timing fantastic care trebuie să existe. Iar timingul ţine, din nefericire, de noroc. Orice ai face în drumul tău, dacă nu ai noroc, n-o să reuşeşti", a spus Dineş.
El a povestit care a fost momentul de cotitură în care firma pe care o fondase a ieşit la suprafaţă dintre miile de start-up-uri din sectorul tehnologic.
"În 2013, după mai mulţi ani de bătut pasul pe loc, am primit un telefon de la un tip dintr-o companie cu sediul în India, o companie din sectorul business outsourcing. Nici nu ştiam ce înseamnă asta, nu ştiam că este cea mai mare piaţă a noastră. Aceasta, după ce un tip s-a supărat pe o companie arogantă, iar această companie s-a dovedit a fi cel mai mare competitor al nostru şi care ne-a inspirat cel mai mult în ceea ce facem azi. Însă, erau atât de aroganţi, încât l-au scos din sărite pe un tip din middle-management, care a căutat pe internet pentru a găsi un înlocuitor. Acest tip ne-a sunat. La prima întâlnire i-am spus că suntem doar un start-up. (...) Însă acest tip i-a convins pe managerii săi că suntem ceea ce aveau ei nevoie", a relatat reprezentantul UiPath.
El a subliniat că, de fapt, piaţa a fost cea care i-a găsit.
"Până atunci, noi făceau software de dragul de a face software, de dragul de a construi cea mai bună tehnologie. Dacă această piaţă nu ne-ar fi găsit, în 2013, şi noi nu am fi fost descoperiţi un an mai târziu, nu aş fi aici, pe această scenă. Timingul este totul", a mai afirmat Dineş.
Antreprenorul a menţionat şi importanţa relaţiilor dintre oameni în business.
"Nu încercaţi să intraţi pe o piaţă existentă, cu lideri de piaţă care sunt deja acolo, fără a vă diferenţia cu ceva. Nu veţi reuşi niciodată în acest fel. Sunt sigur că mulţi dintre voi aveţi resurse să construiţi tehnologie de vârf, putem să vă dăm tehnologia noastră gratis, dar nu aţi avea nicio şansă, nu veţi câştiga nici măcar un singur client. Aceasta, întrucât este un ecosistem deja construit pe relaţii de încredere. Când cumpăraţi ceva, gândiţi-vă de ce cumpăraţi! Nu doar produsul contează, ci şi calitatea serviciilor", a continuat el.
Nu în ultimul rând, a mai spus Dineş, cel mai bine se învaţă din greşeli.
"Noi am crezut că, dacă facem o tehnologie de calitate, lumea o va îmbrăţişa, o va cumpăra. Dar acest lucru este departe de adevăr. Este mai mult decât asta. A trebuit să facem multe greşeli până am ajuns aici. Am încercat, am încercat, am încercat şi am eşuat, fără a vedea luminiţa de la capătul tunelului. Am făcut asta cam opt ani", a adăugat omul de afaceri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.