Dorind să achite contravaloarea unei cantități de combustibil, reprezentanţii firmei au introdus greșit datele beneficiarului, iar banii au ajuns astfel la un cetăţean român, al cărui nume n-a fost făcut public de către bănci. Norocosul a scos imediat banii de la un bancomat şi a refuzat să-i restituie societăţii de salubritate, scrie Adevarul.
Invenție fantastică: Luăm Soarele și plecăm în altă galaxie VIDEO
Firma a dat în judecată ING şi BRD, cele două bănci care au intermediat tranzacţia, acuzându-o pe prima că „nu a verificat faptul că plata sumei s-a făcut într-un cont care nu aparţine respectivei societăţi comerciale“. Băncile au refuzat să restituie banii, iar Judecătoria şi Tribunalul Iaşi le-au dat dreptate, însă ultima sentinţă a fost atacată, recent, cu recurs.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.