Precizările au fost făcute după ce preşedintele USR Bucureşti, Roxana Wring, a arătat că în condiţiile în care costul total al acestui obiectiv este de 21 de milioane de euro, pentru realizarea unui loc de parcare ar fi necesară o sumă de 42.000 de euro, comparabilă cu preţul unei garsoniere.
Conform unui comunicat transmis joi de Primăria Municipiului Bucureşti, aceste informaţii ar fi "false, incomplete şi tendenţioase", reprezentând o interpretare "eronată" a datelor oficiale oferite de PMB.
"Pentru corectă informare a opiniei publice, Primăria Capitalei reiterează faptul că toate investiţiile realizate respectă legislaţia în vigoare, atât în ceea ce priveşte standardele tehnice, cât şi în ceea ce priveşte costurile acestor obiective de investiţii. Astfel, sumele destinate realizării parcării de tip park&ride şi a nodului intermodal de la Pantelimon-Vergului sunt dimensionate real şi corect, iar un loc de parcare nu ajunge, sub nici o formă, la sumele eronat vehiculate în spaţiul public. Speculaţiile pe acest subiect, împărţirea superficială a costurilor astfel încât să rezulte sume nerealiste, nu reprezintă altceva decât o dezinformare a opiniei publice, cu atât mai mult cu cât toate detaliile investiţiei sunt transparente, prezentate şi detaliate în contractele semnate de Primăria Capitalei (parcarea park&ride, nodul intermodal, peroane, sală aşteptare, pasaj pietonal etc.)", se arată în comunicatul primăriei.
Firea a semnat contractul pentru cea mai mare parcare
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.