Firea promite că la primăvară se va circula pe Podul Ciurel

Matei Ion |
Data publicării:
Podul Ciurel
Podul Ciurel

 În primăvara anului viitor, bucureştenii vor putea circula pe Podul Ciurel, prima etapă a proiectului "Străpungere Ciurel - Nod Rutier Virtuţii" apropiindu-se de final, a anunţat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, într-un comunicat transmis, luni, AGERPRES.

"Aşa cum am promis, realizarea primei etape a proiectului 'Străpungere Ciurel - Nod Rutier Virtuţii' se apropie de final, iar în primăvara anului viitor, bucureştenii vor putea circula pe Podul Ciurel, un obiectiv de investiţii extrem de important pentru fluidizarea traficului din Capitală. Astăzi au început primele teste statice şi dinamice la structura de rezistenţă a podului, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Acestea vor fi transmise spre analiză către proiectant şi expert urmând ca, în perioada următoare, să primim rezultatele şi să realizăm o nouă serie de teste. Reamintesc faptul că acest proiect, iniţiat în urmă cu 12 ani, a fost preluat cu un grafic de execuţie de doar 10 %, iar în prezent, nodul Virtuţii, componentă a acestei investiţii, este realizat în proporţie de 90%", a afirmat Gabriela Firea.

Ea precizează că s-a dat ordinul de începere şi pentru cea de-a doua etapă a proiectului - Nod Virtuţii - Uverturii - şi în prezent "se lucrează la elaborarea proiectului tehnic.

Primarul precizează că "a fost redefinit coridorul de expropriere pentru cea de-a doua etapă", realizându-se în acest fel "economii substanţiale la bugetul local".

Câți bani va avea primarul Gabriela Firea în 2019. Suma depășește 1 miliard

"În proiectul iniţial erau afectate 200 de clădiri, iar noul proiect prevede aproximativ 20 de imobile ce urmează a fi expropriate", precizează primarul Capitalei.

Proiectul "Străpungere Ciurel - Nod Rutier Virtuţii" are trei componente: Nodul Virtuţii (care presupune un pasaj peste râul Dâmboviţa şi peste Şoseaua Virtuţii cu descărcare în Cartierul Drumul Taberei), o altă secţiune până în Centura Bucureştiului şi cea de a treia - din Centura Bucureştiului până în Autostrada A1.

"Proiectul urmăreşte realizarea unui drum expres care face legătura între Splaiul Independenţei şi Autostrada A1: se traversează Şoseaua Virtuţii, apoi se poate ieşi în cartierele Drumul Taberei şi Militari, de acolo în Centura Bucureştiului şi mai departe în Autostrada A1. Prin realizarea acestui obiectiv se va obţine o intrare mai facilă în Bucureşti dinspre Autostrada Bucureşti - Piteşti, dar şi o redistribuire a traficului", potrivit comunicatului citat. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9748
Diferența -0.0008
Zi precendentă 4.9756
USD
Azi 4.7679
Diferența 0.0319
Zi precendentă 4.736
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9748 RON
USD flag1 USD = 4.7679 RON
GBP flag1 GBP = 5.9347 RON
CHF flag1 CHF = 5.2655 RON
AUD flag1 AUD = 2.9823 RON
DKK flag1 DKK = 0.6667 RON
CAD flag1 CAD = 3.3106 RON
HUF flag1 HUF = 0.0122 RON
JPY flag1 JPY = 0.0307 RON
NOK flag1 NOK = 0.4229 RON
SEK flag1 SEK = 0.4337 RON
XAU flag1 XAU = 420.4739 RON
Monede Crypto
1 BTC = 487448.93RON
1 ETH = 14924.24RON
1 LTC = 543.06RON
1 XRP = 14.87RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17030.210.31%
BET-BK3204.500.39%
BET-EF925.340.35%
BET-FI63457.390.35%
BET-NG1229.880.50%
BET-TR37554.450.31%
BET-TRN36502.860.31%
BET-XT1470.030.34%
BET-XT-TR3186.660.34%
BET-XT-TRN3104.010.34%
BETAeRO885.10-0.56%
BETPlus2515.540.28%
RTL37926.840.28%

Opinii

Profesorul de economie Mircea Coșea
Profesorul Mircea Coșea

Reducerea personalului bugetar: soluție sau populism? Mircea Coșea explică ce este greșit

Profesorul de economie Mircea Coșea oferă o...

Muncitor uzină siderurgică / sursa foto: Freepik.com

UGIR: Privatizările necontrolate pot expune România la riscuri pe termen lung

Apărarea, energia, resursele minerale,...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel