Potrivit primarului, pentru furnizare echipamente, soft şi servicii în vederea implementării portalului pentru cetăţeni s-a semnat contractul cu firma SC "Sobis Solutions"SRL din Sibiu, în valoare de 1.174.946,5 lei inclusiv TVA, cu o durată de realizare de 17 luni.
Bugetul Start-Up Nation 2020. Va fi în jur de un miliard de lei
Lungu a precizat că proiectul prevede posibilitatea eliberării de documente electronice în mai multe domenii de activitate, cum ar fi înştiinţarea începerii lucrărilor de construire/desfiinţare, înştiinţarea terminării lucrărilor de construire/desfiinţare, obţinere certificat atestare stradală, certificat de atestare fiscală, autorizaţie transport greu, eliberare abonament parcare, obţinere certificat urbanism, program on-line evidenţa populaţiei.
Totodată, s-a finalizat şi licitaţia pentru activitatea de scanare şi arhivare digitală a arhivei Primăriei Suceava, iar câştigătoare este firma SC "SRGM Garanţii mobiliare" SRL Argeş care are o durată de realizare a proiectului de 16 luni.
"Este un pas important în ceea ce priveşte digitalizarea activităţii municipalităţii", a mai spus primarul Ion Lungu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.