În weekendul în care a avut loc lansarea filmului s-au înregistrat profituri de aproximativ 155 de milioane de dolari, a precizat compania.
Între timp, premiera Oppenheimer, care a avut avanpremiera tot vineri, a înregistrat încasări de 93,7 milioane de dolari în SUA, a declarat Universal Pictures, conform BBC.
Cele două filme vin într-un moment în care cinematografele se confruntă cu dificultăți, pe măsură ce pierd în fața concurenței cu industria streaming-ului.
Filmul Barbie, regizat de Greta Gerwig este pe cale să devină cel mai dorit film al anului 2023, în fața filmului Super Mario Bros. Cele două filme au adus jumătate de milion de persoane la cinematografele Vue, cu 4.000 de vizionări sold out pentru Barbie în Marea Britanie și Irlanda, a precizat compania.
În weekendul în care a fost lansat Barbie, cu Margot Robbie și Ryan Gosling în rolurile principale, vânzările de bilete au depășit încasările superproducției Super Mario Bros.
La nivel mondial, debutul lui Barbie a avut încasări de 337 milioane de dolari.
Reprezentanții Universal Pictures au declarat că Oppenheimer a obținut 8,05 milioane de lire sterline în Marea Britanie și Irlanda începând de vineri.
Aceștia au adăugat că Oppenheimer a fost prognozat să aibă o lansare mai bună decât celelalte blockbustere ale lui Christopher Nolan, cum ar fi SF-ul Interstellar, thrillerul de război Dunkirk și Inception.
La începutul lunii iulie, vedetele au ales să plece mai repede de la premiera Oppenheimer din cauza grevei de la Hollywood.
Citește și: Filmul "Barbie" a necesitat atât de multă vopsea roz încât a contribuit la o penurie mondială
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.