Planul pentru următorii trei ani prevede transformarea uzinelor din Italia pentru produce modelele mai profitabile, Alfa Romeo, Jeep şi Maserati, precum şi versiuni hibride şi electrice ale vehiculelor companiei, pentru a proteja locurile de muncă şi a spori profitabilitatea. De asemenea va fi redusă fabricarea maşinilor diesel.
Şeful subsidiarei FCA din Europa, Pietro Gorlier, le-a declarat jurnaliştilor că producătorului auto italo-american va lansa 13 modele noi sau restilizate, în perioada 2019-2021, pentru a se asigura că niciun angajat din Italia nu-şi va pierde locul de muncă.
O mare parte a investiţiilor din Italia se vor concentra pe dezvoltarea modelelor hibride şi electrice şi crearea unei platforme comune pentru diferite vehicule, menită să sporească eficienţa şi flexibilitatea, a explicat Gorlier.
"Acestea sunt investiţiile pe care le putem implementa rapid. Alte planuri pentru Italia şi alte fabrici din Europa - în Polonia, Serbia şi Turcia - vor fi anunţate ulterior", a adăugat şeful FCA.
Noul director pentru Europa al FCA este responsabil de o regiune unde profitabilitatea Fiat Chrysler este mai mică decât cea a rivalilor, iar multe uzine nu rulează la capacitate normală.
În prezent, FCA este al şaptelea mare producător auto mondial, însă compania se confruntă cu provocări din cauza unor performanţe slabe în China, o piaţă care va reprezenta una dintre preocupările imediate ale noii echipe manageriale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.