"Dovedim, o dată în plus, că parteneriatul dintre Damen şi România este un succes. Vorbim despre încă un contract cu beneficii multiple pentru cel mai mare şantier din Europa şi, implicit, pentru economia României. Contractul confirmă încă o dată capacităţile extraordinare de care dispunem în România, precum şi calitatea resursei umane înalt calificate de pe şantier. Prin specialiştii din Şantierul Naval de la Mangalia avem capacitatea să construim în România o gamă largă de nave, complexe, de mare capacitate şi foarte avansate din punct de vedere tehnologic. România redevine astfel un lider în Europa în construcţia navală", a declarat Niculae Bădălău, ministrul Economiei.
Conform sursei citate, feriboturile vor fi dotate cu baterii de 2 megawaţi, dar vor permite inclusiv stocarea a peste 200 de metri cubi de Gaz Natural Lichefiat. Cele două nave vor intra în serviciul Seaspan Ferries ca parte a programului de înlocuire a flotei companiei. Navele vor fi clasificate de Bureau Veritas şi vor intra în exploatare în 2021, construcţia acestora începând la Şantierul Naval Damen Mangalia încă de anul acesta.
Citește și Record la Șantierul Naval Damen Mangalia
"Damen a muncit foarte mult pentru a câştiga acest proiect, iar Seaspan Ferries este încântat să se asocieze cu ei în noul lor şantier din Mangalia, România. Şantierul are o bună reputaţie pentru calitate şi are forţa de muncă şi infrastructura necesară pentru a construi aceste nave complexe pentru Seaspan Ferries", a afirmat, la rândul său Harly Penner, Director Fleet Engineering & Vessel Development de la Seaspan Ferries.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.