Nici măcar apelurile de urgență nu au funcționat. Nimic. Telefoanele au fost, practic, moarte, niște obiecte inutile. O situație care a durat mai mult de cinci ore, timp în care românii care locuiesc între Eforie și Mangalia nu au putut fi contactați telefonic și nici nu au putut apela pe cineva.
Reacția operatorului de telefonie mobilă Vodafone a venit târziu, iar clienții din regiunea afectată nu au primit nici explicații, nici scuze, scrie Radu Tudor pe blogul său.
Citește și Vodafone nu va mai folosi telefoanele Huawei pentru 5G
Ulterior s-a aflat că neplăcerile au fost cauzate de ”căderea unui nod în zona Eforie”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.