Începând cu luna noiembrie, pe facturile de energie electrică a aproximativ 3 milioane de clienți vor apărea schimbări. Ce anume a determinat efectuarea acestor schimbări.
”În baza reglementărilor ANRE din acest an există o serie de modificări în cadrul facturilor de energie electrică, emise atât clienților casnici, cât și business, fiind, prin urmare, vizate ambele segmente. Este o măsură, o reglementare a ANRE, care vizează toți furnizorii de energie electrică și care are ca scop înțelegerea mai bine a facturii de energie de către clienții finali, astfel încât informațiile să fie mai ușor de descifrat”, a explicat reprezentantul PPC.
Ioana Krekan a precizat că, în calitate de furnizori de energie electrică ”am căutat cele mai bune soluții vizuale pentru a transmite într-un mod cât mai prietenos informații către clienți”. Informații care, după cum a precizat oaspetele interviurilor DCNews, nu pot fi eliminate, având în vedere că domeniul energiei este unul complex. ”Putem doar să le prezentăm într-o formă cât mai prietenoasă și ușor de parcurs”, a adăugat ea.
În privința modificărilor propriu-zise, Ioana Krekan a ținut să sublinieze de la bun început că prima dintre ele ”este faptul că, din punct de vedere juridic, numele furnizorului a fost schimbat. Prin urmare, clienții vor regăsi în partea de sus, pe prima pagină, PPC Energie sau PPC Energie Muntenia. Aceste companii sunt parte a grupului PPC, denumite anterior Enel Energie și Enel Energie Muntenia”, a spus reprezentanta companiei. .
Potrivit precizărilor sale, ”în facturile care vor ajunge la clienți se regăseste și informarea privind schimbarea denumirilor societăților, dar la nivel vizual nu există, în acest moment, nici o modificare din punctul de vedere al logo-ul”, a subliniat managerul Ioana Krekan.
Ea a menționat, totodată, că ”noul format al facturii, noul layout intră în vigoare luna aceasta cu loturile de facturare din această lună. Acestă modificare este unitară, atât pentru clienții de pe piața liberă, cât și pentru cea de serviciu universal”.
Întrebată dacă noul format vine și cu modificări ale prețurilor, Ioana Krekan a răspuns negativ. ”Nu. Vorbim doar de modificări privind felul în care sunt prezentate informațiile. Toți clienții casnici beneficiază în continuare de prețuri plafonate, în funcție de categoria de consum în care se încadrează”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.