Surse anonime din cadrul Facebook susţin că este o chestiune de zile până când compania americană va anunţa schimbarea numelui. Aceasta ar putea avea loc pe 28 octombrie, când începe conferinţa Connect.
Facebook vrea ca noul nume să reflecte ambiţiile mai mari ale companiei, care depăşesc nivelul actualelor platformelor sociale. Mark Zuckerberg a pus foarte mult accent în ultima vreme pe conceptul de metavers şi acesta pare să fie motivul schimbării de nume ce urmează, scrie Reuters.
Rusia pune presiune pe Google. Ce amendă riscă gigantul american
Folosit iniţial în filmele şi literatura SF, metavers desemnează un univers virtual, în care oamenii îşi pot folosi imaginaţia pentru a depăşi limitele lumii reale şi unde se pot transforma şi pot interacţiona aşa cum îşi doresc.
Facebook are deja peste 10.000 de angajaţi care lucrează la produse hardware, inclusiv la căşti de realitate virtuală şi augmentată, care au potenţialul de a pune bazele unui viitor metavers.
Nu se cunoaşte, încă, numele pe care Facebook îl va purta pe viitor, sursele susţinând că este unul dintre cele mai bine păzite secrete în cadrul companiei. O variantă este Horizon, numele folosit până acum pentru versiunea de VR a reţelei sociale a companiei.
Schimbarea de nume a Facebook ar putea semăna cu mutarea făcută de Google, în urmă cu mai mulţi ani, când s-a transformat în Alphabet.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.