Astfel, mesajele pe care companiile le au cu utilizatorii de Instagram vor ajunge și în inbox-ul din Facebook.
Companiile vor putea comunica atât cu cei care folosesc Facebook Messenger, cât şi cu cei care scriu de pe Instagram.
Anunțul a fost făcut în cadrul evenimentului Facebook Communities Summit şi va fi disponibilă pentru început în Statele Unite şi Brazilia.
Mutarea celor de la Facebook vine la puţin timp după ce compania americană şi-a anunţat intenţia de a unifica cele trei platforme de chat pe care le deţine, Messenger, Instagram Direct şi WhatsApp.
Această unificare va permite comunicarea între utilizatorii celor trei produse, un utilizator de WhatsApp putând, spre exemplu, schimba mesaje cu un utilizator de Instagram.
Facebook a anunţat tot în cadrul summitului că produsele sale de comunicare sunt folosite de peste 90 de milioane de companii mici şi că peste 7 milioane de advertiseri cumpără publicitate în cadrul serviciilor sale.
În ultimul trimestru al anului trecut, Facebook a obţinut venituri de 16,64 miliarde de dolari din reclame.
Citește și: Zuckerberg se felicită singur în cel mai tulbure an al Facebook
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.