Aceasta va fi implementată pe platformele sale Facebook, Instagram și Threads, informează BBC.
Compania etichetează deja imaginile AI create de propriile sale sisteme. Meta spune că speră ca noua tehnologie să creeze un "impuls" pentru ca industria să abordeze problema falsificării imaginilor.
Totuși, un expert în inteligență artificială a declarat pentru BBC că astfel de instrumente sunt "ușor de evitat".
Unul dintre reprezentații de top ai companiei, Nick Clegg, a scris că intenționează să își extindă etichetarea falsurilor fabricate de inteligență artificială "în lunile următoare".
Într-un interviu acordat agenției de știri Reuters, acesta a recunoscut că tehnologia "nu este încă pe deplin dezvoltată", dar a declarat că a dorit să "creeze un impuls pentru ca restul industriei să îi urmeze".
Profesorul Soheil Feizi, directorul Laboratorului de inteligență artificială de la Universitatea din Maryland, a sugerat că un astfel de sistem ar putea fi ușor de ocolit.
Meta a recunoscut că instrumentul său nu va funcționa pentru audio și video - în ciuda faptului că acestea sunt mediile pe care vizează o mare parte din preocupările legate de falsurile AI.
Compania spune că le cere utilizatorilor să își eticheteze propriile postări audio și video și că "poate aplica sancțiuni dacă nu fac acest lucru".
Nick Clegg a recunoscut, de asemenea, că ar fi imposibil de testat textul generat de instrumente precum ChatGPT.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.