Campbell Brown, șefa departamentului pentru parteneriate de știri de la Facebook spune că redactorii vor ajuta noua platformă să ”prezinte corect relatările”.
Potrivi precizărilor sale, majoritatea subiectelor care ajung în News Feed vor continua să fie selectate de algoritmi, în timp ce jurnaliștii se vor ocupa de ”teme mult mai importante și de actualitate”. Problema este că, deocamdată, inteligența artificială nu se descurcă încă, în acest domeniu, la fel de bine ca omul.
News Tab reprezintă ”o pasiune personală” a fondatorului Facebook, Mark Zuckerberg, iar dorința companiei este de a construi o colaborare mult mai sănătoasă cu redacțiile de presă, multe dintre care s-au confruntat cu necazuri financiare din cauza rețelei sociale, precizează, pe de altă parte, Axios.
Citește și Facebook își ascultă discuțiile pe messenger și le transcrie
La rândul lui, cotidianul NYT afirmă, citând mai multe surse concordante, că, pentru îndeplinirea visului său, Zuckerberg nu se va uita la bani, fiind dispus să investească în acest program milioane de dolari, bani care vor intra atât în buzunarele viitorilor redactori ai Facebook, cât și redacțiilor de presă pentru colaborarea lor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.