Facebook îşi lansează propria platformă de podcast-uri începând de săptămâna viitoare, de pe 22 iunie, a transmis gigantul american creatorilor de conţinut.
Creatorii de conţinut vor putea publica podcast-urile prin intermediul unui flux RSS, de unde Facebook le va prelua şi le va afişa în News Feed. De asemenea, podcast-urile vor avea şi un News Feed propriu, într-un tab separat al platformei.
Angajații s-au învățat să lucreze de ACASĂ. Câți salariați s-ar întoarce la birou
Utilizatorii vor avea posibilitatea să salveze şi să partajeze scurte fragmente, de cel mult un minut, din podcast-urile publicate pe Facebook. Această opţiune, pe care Facebook o vede ca un mijloc de promovare, va fi disponibilă doar acolo unde creatorul de conţinut a fost de acord să o activeze.
Platforma de podcast-uri a Facebook vine într-un moment în care marile companii de tehnologie pun mare accent pe conţinutul audio. În cadrul celei mai mari platforme sociale, sunt publicate deja podcast-uri de creatorii lor, însă, din 22 iunie, acestea vor beneficia de un format dedicat.
Celelalte platforme de podcast-uri, precum cele deţinute de Spotify şi Apple, sunt cu câţiva paşi înaintea Facebook şi au trecut sau pregătesc trecerea la un format pe bază de abonament. Apple a lansat abonamentele pentru podcast-uri în urmă cu doar două zile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.