Eforturile companiei Facebook de a atrage noi utilizatori și de a-și crește popularitatea a dus la implementarea unui sistem nou, care vine în ajutorul comunităților de enoriași.
Astfel, aceștia se pot ruga acum pe grupurile speciale de Facebook, instrumentul fiind disponibil momentan doar în Statele Unite.
Compania oferă o mare atenție nevoilor utilizatorilor, iar în 2017, CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg a dat bisericile ca exemplu pentru modalități de a conecta compania cu lumea.
Directori ai VW trebuie să plătească DESPĂGUBIRI de SUTE DE MILIOANE
Astfel, Facebook a creat o echipă specială care să se concentreze pe „parteneriate de credință”, potrivit Reuters.
Încă din 2017, Mark Zuckerberg a adus în discuție importanța comunităților religioase pe Facebook, ca o modalitate de a conecta aplicația cu și mai multă lume.
Zuckerberg a demarat, ulterior, o echipă care să de ocupe de parteneriatele religioase și de grupurile de enoriași.
Încercările de lărgire a prezenței rugăciunilor pe Facebook au culminat cu primul summit virtual de credință cu lideri religioși, eveniment care a avut loc luna trecută.
În timpul evenimentului live, difuzat prin Facebook Live, liderii religioși au comunicat cu comunitățile religioase, în timp ce pe ecran curgeau emoji-uri cu inimioare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.