Într-un comunicat, Airbus a subliniat că evaluează continuu situaţia şi impactul asupra producţiei şi furnizării şi a menţionat că încearcă să o combată cu planuri alternative, dacă va fi necesar.
Airbus devine cel mai mare constructor de aeronave
De asemenea, a recunoscut că restricţiile de călătorie în interiorul şi în afara Chinei îi ridică probleme.
Fabrica din Tianjin, unde lucrează circa 600 de persoane, este oprită din ianuarie, ca urmare a tradiţionalei vacanţe de Anul Nou din China, dar această situaţie se va prelungi, respectând recomandările Guvernului chinez, a precizat pentru EFE un purtător de cuvânt al companiei.
Airbus a cerut angajaţilor săi să lucreze de acasă pentru a evita deplasările care pot duce la contactarea virusului.
La fabrica din Tianjin, în funcţiune din 2008, se asamblează avioane din A320, cu un singur culoar, utilizând piese care vin din alte fabrici din Europa.
Anul trecut au ieşit de pe linia de montaj 62 de aeronave. Este o mică parte din cele 863 avioane ale familiei A320 produse de Airbus, care mai are linii de asamblare în Toulouse (Franţa), Hamburg (Germania) şi Mobile (SUA).
Compania a precizat că actuala oprire temporară a instalaţiilor în China nu va afecta planurile de producţie pentru acest an, ţinând cont de flexibilitatea echipamentelor sale industriale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.