„Am înregistrat anul trecut o cerere mai mare din partea clienților pentru anumite categorii vedetă, iar noi am diversificat categoriile de produse și am negociat prețuri mai bune. Pentru anul în curs, ne dorim să dezvoltăm categorii noi de produse, precum sport și fitness, tot ce înseamnă produse destinate unui stil de viață sănătos și pentru casă și grădină. Evident, urmărim și creșterea celorlalte categorii și vom continua să aducem cele mai noi produse, din categoriile deja consacrate", spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Vânzările de televizoare au crescut cu 20% ÎN 2018.
Valoarea medie a comenzii a crescut anul trecut cu aproximativ 5%, până la 730 de lei, înregistrând o medie de aproape 2 produse per comandă.
În 2018 numărul comenzilor realizate de pe dispozitive mobile (telefoane și tablete) a urcat la 40% din numărul total de comenzi plasate, în creştere cu 10 puncte procentuale față de 2017, aproximativ 30% din numărul total de comenzi de anul trecut fiind achitate cu cardul.
Pentru 2019 evoMAG are ca țintă pe o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul trecut.
Citește și:Investiție majoră în retail. Centrul comercial Colosseum se extinde
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.