După această dată, transmiterea registrului va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunile 6.0.8/6.0.9 ale aplicației Revisal.
Angajatorii care în prezent utilizează versiunea Revisal 5.0.8, nu vor putea transmite. Pentru actualizarea aplicației Revisal, se recomandă să fie respectate instrucțiunile cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare.
De asemenea, pentru securitatea datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal, să efectuați o copie de siguranță a bazei de date.
Salvarea bazei de date
Recomandăm tuturor utilizatorilor aplicației Revisal să efectueze periodic salvări ale bazei de date, folosindu-se de opțiunea „Salvare bază de date” din meniul „Instrumente”, pe care să le stocheze pe suport extern sau în cloud.
Salvarea este utilă pentru a preveni pierderea accidentală a datelor ca urmare a unor evenimente nedorite, cum ar fi ștergerea accidentală, defecțiuni hardware, virusarea calculatorului, etc. Se recomandă copierea datelor astfel salvate pe un suport extern de stocare.
Restaurarea datelor salvate se realizează din butonul „Restaurare baza de date” din meniul „Instrumente” al aplicației Revisal.
Pentru salvarea individuală a bazei de date privind registrul unui anumit angajator, se utilizează opţiunea „Export angajator” din meniul „Instrumente”. Se recomandă copierea datelor astfel salvate pe un suport extern de stocare sau în cloud.
Restaurarea datelor de registru salvate pentru un angajator individual se realizează prin opţiunea „Import angajator” din meniul „Instrumente” al aplicației Revisal.
Pierderea bazei de date
În cazul în care angajatorul nu mai deține baza de date a aplicației Revisal din diverse motive, are la dispoziție trei posibilități:
- Să importe un fisier .rvs, în mod normal, cel mai recent generat din aplicația Revisal de aceeaşi versiune cu cea din care a fost generat registrul utilizat, accesând meniul „Instrumente”, butonul „Import RVS” (recomandat);
- Să depună la inspectoratul teritorial de muncă de care aparține o „cerere de furnizare a datelor din registru pentru refacerea conţinutului său la angajator” (recomandat angajatorilor care nu mai deţin ultimul fişier .rvs generat şi transmis);
- Să refacă manual baza de date, introducând în aplicație informațiile, respectând ordinea exactă în care au fost introduse până la momentul pierderii bazei de date (precizăm faptul că angajatorul se poate folosi în refacerea manuală a bazei de date de cea mai recentă salvare deținută şi care poate fi restaurată cu succes în aplicație cu opțiunea „Restaurare 9 / 26 baza de date” din meniul „Instrumente”, urmând a o actualiza manual cu informațiile ulterioare).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.