Gigantul american al produselor cosmetice cheltuie 128.000 de dolari pentru ca NASA să ducă transporte 10 sticle de ser pentru piele către Stația Spațială Internațională. Odată ajunși acolo, astronauții vor face fotografii cu Advanced Night Repair de la Estee Lauder în turnul de control al cupolei, care are vedere panoramică a cosmosului. Imaginile vor fi folosite pe rețelele de socializare, compania planificând să scoată la licitație unul dintre recipiente pentru scopuri caritabile atunci când articolele se vor întoarce pe Pământ, în această primăvară.
Recesiunea globală, declanșată de pandemia de coronavirus, a împins mărcile să devină mai creative în legătură cu publicitatea lor, deoarece consumatorii se împuținează. În industria frumuseții, multe companii cheltuiesc mai puțin pe reclame tradiționale, în timp ce caută noi modalități de a trece prin lipsa de conținut. Într-un comunicat de presă, Estee Lauder a subliniat că este „primul brand de frumusețe care a intrat în spațiu” ca mijloc de a-și promova „inovația pentru îngrijirea pielii”.
Cât costă colonizarea lunii. Suma cerută de NASA
Racheta Northrop Grumman Antares, care va transporta serul pentru piele ca parte a unei curse de aprovizionare, este programată să fie lansată marți seară de pe insula Wallops, Virginia. Nava de marfă Cygnus va andoca apoi pe stația spațială sâmbătă dimineață.
Evenimentul acesta face parte din efortul NASA de a comercializa orbita terestră joasă și de a o transforma într-un domeniu în care întreprindeile private își desfășoară activitatea în mod obișnuit, pe măsură ce guvernul permite efectuarea de plimbări spațiale. Companiile precum Goodyear Tire & Rubber sau Merck & Co au folosit spațiu pentru cercetare, iar NASA speră să-și extindă utilizarea, inclusiv pentru cetățenii privați care vizitează stația spațială.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.