”Avem nevoie pentru dezvoltare de susținerea infrastructurii de transport feroviar și fluvial. Avem 43 de operatori portuari mari, 100 de companii de expediții și peste 700 de entități care își desfășoară activitatea. Deocamdată nu putem face dezvoltarea infrastructiurii așa cum ne-am dori dar se fac eforturi în acest sens”, a spus Șerban.
”Anul trecut am avut 63 de milioane de tone de marfă, traficul prin portul Constanța crescând semnificativ. Avem de făcut dragajul, extinderea pe 4 benzi a drumului de acces către autostradă. Vom debloca curând proiectul conexiunii autostradă-port. A crescut traficul de cereale, 70% vin pe camioane și nu avem nevoie de blocaje”, a spus Daniela Șerban.
”La Agigea avem cele mai mari nave pentru că acolo avem cele mai mari adâncimi deci și acolo trebuie să facem investiții”. 50% din venituri se duc pe infrastructură și mentenanță, 75% din profit merge la investiții. Operatorii portuari sunt foarte mulțumiți de acesată inițiativă a guvernului”, a precizat directorul Porturilor.
Conectarea Gara de Nord-Otopeni, semnată ieri, marea prioritate a CFR
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.