"Când Trump a anunţat că intenţionează să introducă tarife de 25% l-am luat în serios. Am început să mutăm producţia încă înainte ca el să termine de vorbit", a declarat preşedintele Giant Manufacturing Co., Bonnie Tu, susținând că ”era Made in China şi livrările la nivel global s-au terminat".
China a devinit uzina lumii, pentru că este eficentă în producția de bunuri, iar aprovizionarea facilă, a completat, la rândul său, directorul general de la Giant Manufacturing Co., Spencer Fung. "Practic toţi au mizat pe China, chinezii fiind foarte capabili. Acum războiul comercial obligă la o regândire a strategiei globale de aprovizionare, la o diversificare a sursele dincolo de China", a spus Spencer Fung.
Plus 100 de dolari
Bonnie Tu a explicat că tarifele vamale adaugă, în medie, 100 de dolari la preţul unei biciclete produse în China şi exportate în SUA, comparativ cu cele care sunt produse în zona unde nu au fost introduse tarife. Însă această mutare vine cu costuri mai mari pentru salariile angajaţilor, investiţii în automatizare şi lipsa unor economii de scară de genul celor din China pentru furnizori.
Citește și Investiție importantă pentru bicicliștii din București
Bonnie Tu refuzat să dezvăluie care sunt costurile cu mutarea producţiei, dar a subliniat că Giant este gata să îşi mute înapoi producţia în China imediat ce SUA şi China vor ajunge la un acord comercial. "Dacă America decide să înlăture tarifele vamale de 25% vom muta imediat producţia înapoi în China", a spus Tu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.