Reprezentanta ENEL spune că există două modalități de transmitere a facturii către clienții finali și anume electronic sau prin poștă.
Ioana Krekan, manager Activare şi Facturare Enel, a explicat la DCBusiness cum primim factura după ce am dat indexul.
Reprezentanta ENEL spune că există două modalități de transmitere a facturii către clienții finali și anume electronic sau prin poștă.
Managerul a mai explicat că pe lângă clasica metodă poșta română, factua se mai poate obține și digital: ”[...] până la urmă trăim în perioada digitalizării și cu toții ne dorim să avem o factură în format electronic și avem mai multe modalități prin care clientul poate opta. Cea mai simplă este aplicația MyEnel. În aceasta avem acces la foarte foarte multe informații printre care și factura. O vedem când se emite. O putem achita de acolo. Sunt mult mai multe variante. Pe de altă parte există și un site pe care noi îl avem dedicat facturii în care clientul poate introduce datele și poate să și obțină factura în format electronic.
Citește și: ENEL: Cât de importantă e transmiterea INDEXULUI şi cum se calculează factura în lipsa acestuia
Cum plătim factura
Ioana Keran a spus că: ”Din punctul de vedere al modalității de plată avem destul de multe canale puse la dispoziția clientului. Cea mai rapidă și preferată cale a clienților noștri este cea din contul MyEnel pentru că selectezi direct factura și apoi introduci detaliile cardului și se achită valoarea facturii respective. Pe de altă parte mai sunt și alte metode de plată, cum ar fi transfer bancar sau prin terminalele de plată pe care le știm cu toții în marile lanțuri de magazine. O altă metodă de plată preferată de clienții noștri este direct debit-ul. Practic, acea retragere de sumă automat pentru factura de energie electrică și multe altele pe care clienții le au la dispoziție. Dar cele mai importante metode sunt și cele și cele preferate de clienți și sunt fie plata direct din contul MyEnel fie print prin Direct Debit. Dacă există în continuare nelămuriri pentru clienții ENEL, noi am pus la dispoziția lor destul de multe canale de contact. Primul este chiar site-ul nostru unde avem o secțiune dedicată de chat dar și în social media pe Facebook. Pe de altă parte avem și conturi mai mari de unde poate transmite clientul solicitările sale. Și nu în ultimul rând call-center-ul Enel Energie sau Enel Energie Muntenia la care colegii mei răspund tuturor întrebărilor”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.