În martie, eMAG Ungaria şi Extreme Digital, cei doi lideri ai comerţului online din Ungaria, au anunţat fuziunea prin care va apărea una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală şi de Est, cu o ţintă de vânzări de un miliard de euro în şase ani.
Joi, Consiliul Concurenţei a anunţat că a dat undă verde pentru realizarea fuziunii.
"Autoritatea de concurenţă a analizat această operaţiune şi a constatat că nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte substanţială a acesteia, în special prin crearea sau consolidarea unei poziţii dominante", arată Consiliul Concurenţei într-un comunicat.
Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii de concurenţă, după eliminarea informaţiilor cu caracter confidenţial.
Dante International, controlată în comun de Grupul Naspers şi de Iulian Stanciu, operează ca un retailer generalist, prin intermediul platformei eMAG şi prin 15 magazine fizice/showroom-uri. De asemenea, Dante International desfăşoară activitate de retail de fashion prin intermediul platformei Fashion Days.
Citește și:eMAG, venituri record în 2018. Peste 1 miliard de euro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.