Dincolo de cifre, în cadrul evenimentului au fost anunţate şi o serie de noutăţi cu care eMAG vine în întâmpinarea clienţilor săi, de la extinderea gamei de produse care pot fi achiziţionate prin intermediul platformei, cât şi la noi facilităţi pentru o mai bună interacţiune cu aplicaţia eMAG, dar şi la extinderea reţele easybox, astfel încât clienţii să intre mai repede şi mai uşor în posesia produselor comandate.
„În al doilea an de pandemie, am luat decizia să demarăm un program ambițios de investiții, cu rolul de a susține transformarea eMAG într-un ecosistem regional de comerț online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atât pentru clienți, care cumpără mai des, dintr-o gamă mai largă de produse, cu livrare mai rapidă, cât și pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace.
Am atins astfel, în cei doi ani de pandemie, o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat încredere să continuăm planul de investiții cu 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani pentru a oferi o soluție mai ușoară, mai rapidă și mai accesibilă de shopping. Continuăm să investim în servicii, în noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, păstrând însă același preț anual ca și până acum.
Vom investi în automatizarea centrului logistic de la Joița, unde instalăm roboți care ajută angajații să își crească productivitatea și astfel să menținem prețurile reduse pentru clienți. În același timp, continuăm să investim în antreprenoriat și le punem la dispoziție comercianților din Marketplace o platformă centralizată de vânzare în țările din regiune în care suntem prezenți, contribuind astfel la creșterea afacerilor lor într-o piață de desfacere mult mai mare,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Genius se extinde, la același preț anual ca și până acum
Una dintre noutăţile anunţate este aceea că serviciul Genius se va extinde. Concret, abonamentul Genius se va extinde la 4 aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, în același abonament, la același preț anual ca și până acum.
După doi ani din momentul lansării, serviciul Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți, care pot alege dintre cele peste 5 milioane de produse cu livrare gratuită, și din 15 iunie, se va extinde și va deveni un abonament cu beneficii în patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. Românii vor avea astfel posibilitatea de a avea livrare gratuită și oferte exclusive pentru o gamă foarte largă de produse, de la electronice sau articole pentru casă și copii, până la fashion, mâncare de la restaurante sau produsele proaspete săptămânale.
Noi puncte easybox
Va crește viteza de livrare prin investiția în extinderea rețelei easybox, dezvoltată de Sameday, la peste 4.000 de unități. Datorită investițiilor în logistică pentru infrastructura digitală, care s-au ridicat anul trecut la 493 de milioane de lei, și a simplificării procesului de livrare și retur, în prezent, una din două comenzile clienților ajunge în easybox. Rețeaua dezvoltată de Sameday va fi extinsă atât în România, cât și în Ungaria și va ajunge într-un an la peste 4.000 de unități. Noile unităţi easybox vor fi instalate în întreaga ţară.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.