"Prețurile cresc din cauza presiunii mari a prețurilor din lanțul de aprovizionare, de la nivelul întregii industrii. Mai ales materiile prime", a declarat Musk.
Miliardarul a răspuns unui utilizator Twitter, care reproșa: „Nu-mi place direcția în care merge Tesla. Crește prețurile vehiculelor, dar elimină funcții precum suportul lombar de la scaunele Model Y”.
În luna mai, Tesla și-a majorat prețurile pentru mașinile sale Model 3 și Model Y, aceasta fiind a cincea creștere de preț pentru vehiculele sale în doar câteva luni, a raportat site-ul web Electrek, citat de Reuters .
Citește și: Certificatul digital pentru COVID-19. Care sunt recomandările UE
Ca răspuns la acuzele privind îndepărtarea suportului lombar pe partea pasagerului la Model Y, Musk s-a apărat spunând că funcția respectivă era foarte puțin utilizată de clienți: „Suportul lombar a fost îndepărtat doar de pe scaunul pasagerului din față de la Model 3 / Y (pe scaunele din spate nici nu exista). Rapoartele au arătat o utilizare foarte scăzută (a funcției n.r.). Nu merită costul dacă nu este folosit aproape niciodată'', a precizat CEO-ul Tesla.
În timpul unei conferințe telefonice din aprilie, Musk a spus că Tesla a a avut parte de „unele dintre cele mai dificile provocări privind lanțul de aprovizionare”, menționând lipsa acută de semiconductori. „În mare parte am scăpat de acea problemă specială”, a adăugat el în acel moment.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.