Tesla era în căutarea unei locaţii în Germania pentru construcţia unei fabrici numite 'Gigafactory' - unde vor fi produse bateriile pentru vehiculele sale electrice, dar şi maşina Model Y. Expertiza germană în domeniul auto a reprezentat principalul motiv pentru alegerea ţării, a precizat Musk.
Elon Musk vrea să construiască un oraș pe Marte
Prima 'Gigafactory' a fost construită în deşertul din statul american Nevada. Apoi, în mai puţin de şase luni, a fost construită o fabrică în China, la Shanghai. Deja compania dispune de o fabrică de asamblare în Olanda unde sunt produse maşinile Model S şi X. Dar analiştii avertizează că nu se ştie dacă Tesla va reuşi să-şi îndeplinească ţintele de producţie, ţinând cont de incertitudinile privind comenzile, forţa de muncă şi furnizorii auto.
Profitul Tesla s-a situat la 1,86 dolari pe acţiune, în trimestrul trei din 2019, în timp ce analiştii se aşteptau la pierderi de 0,42 dolari per titlu. Veniturile au scăzut cu aproape 8% în perioada iulie - septembrie 2019, la 6,30 miliarde de dolari, sub estimările analiştilor care au mizat pe venituri de 6,33 miliarde de dolari, conform datelor Refinitiv. Tesla intenţionează să livreze 360.000 - 400.000 de vehicule în 2019, un nivel record.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.