Profitul înainte de taxe s-a situat la 2,05 miliarde de euro (2,26 miliarde de dolari) în trimestrul doi din 2019, în scădere cu 28% faţă de perioada similară din 2018.e plan global, vânzările grupului BMW au crescut cu 1,5%, la 647.500 de vehicule, iar veniturile au crescut cu 2,9%, la 25,7 miliarde de euro (28,37 miliarde de dolari).
Costurile legate de cercetare şi dezvoltare (R&D) au urcat cu 6%, la 1,4 miliarde de euro, în timp ce investiţiile în modernizarea producţiei au înregistrat un avans de 39%, la 1,2 miliarde euro.
"Procentul ridicat al vehiculelor electrice şi hibride a contribuit la majorarea costurilor de producţie, alături de efectele cursului de schimb şi sporirea costurilor cu materiile prime", se arată în comunicatul BMW.
Marja de profit la divizia auto a scăzut la 6,5 în trimestrul doi din 2019, de la 8,6 în urmă cu un an.
Grupul german deţine brandurile BMW, Mini şi Rolls Royce.
Odată rivali, Daimler AG şi BMW AG au un proiect comun
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.