Zborurile vizate sunt miercuri din sau spre Alicante, în Spania, şi Roma, însă biletele pentru aceste destinaţii sunt în continuare disponibile pe site-ul Blue Air.
În condiţiile în care zborurile au fost anulate cu doar câteva zile înainte de data la care ar fi trebuit să decoleze, măsura a afectat numeroşi pasageri.
Unul dintre pasageri a spus că a primit un e-mail de la Blue Air în care era informat că zborul său spre Roma, în februarie, este anulat, însă nu a primit nicio altă explicaţie. Acesta avea programată o vacanţă în Italia cu soţia lui şi cumpărase biletele drept cadou de Crăciun, însă acum a rămas fără zbor, cu banii deja plătiţi pe cazare şi spune că nu ştie cum va ajunge la destinaţie.
„A fost un coşmar. Hotelul nu ne mai poate returna banii şi nu ştiu cum vom pleca. Nu sunt alte zboruri din Liverpool, iar dacă am pleca din Londra, până când am ajunge acolo, s-ar duce deja aproape tot concediul”, a povestit pasagerul.
Un purtător de cuvânt al aeroportului John Lennon a declarat că „impasul în care se află Brexitul” vine cu mai multe neclarităţi pentru compaia aeriană. „Blue Air a operat cu succes în Liverpool, în ultimii doi ani, pe multe rute.
Din păcate, impasul Brexit-ului înseamnă că această companie aeriană nu a primit lămuriri în legătură cu posibilitatea de a opera zboruri care acum sunt permise sub reglementările EU Open Skies”, a precizat purtătorul de cuvânt.
Citește și: Blue Air și Tarom au semnat un parteneriat. Ce avantaje vor avea călătorii
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.