„Ca parte a dezvoltării noii sale strategii de cinci ani, Adidas a finalizat evaluarea alternativelor strategice pentru Reebok. Ca urmare a acestei evaluări, compania a decis să înceapă procesul de vânzare a Reebok. În viitor, Adidas AG intenționează să își concentreze eforturile pe consolidarea în continuare a poziției de lider, pe care mărca Adidas o deține pe piața globală de articole sportive ”, se arată în declarația companiei germane.
Citește și: A1 Sibiu-Nădlac, A1 București-Pitești și A2 Cernavodă-Constanța vor avea spații de servicii
Adidas a declarat că își va concentra eforturile pe consolidarea propriei mărci pe piața globală de articole sportive, relatează CNN. "Oportunitățile de creștere pe termen lung din industria noastră sunt foarte atractive, în special pentru brandurile sportive de renume", a declarat CEO-ul Adidas, Casper Rorsted, acesta adăugând "După o analiză atentă, am ajuns la concluzia că mărcile Reebok și Adidas își vor putea atinge mai bine potențialul de creștere dacă se vor dezvolta independent. În lunile următoare vom lucra din greu pentru a asigura un viitor de succes pentru marca Reebok și pentru echipa din spatele acesteia. ”
Acțiunile colosului german au scăzut cu 1%, după publicarea anunțului de vânzare. Adidas a achiziționat din Reebok International Ltd în 2006 pentru 3,8 miliarde de dolari.
De-a lungul anilor, Adidas nu a reușit să facă marca extrem de profitabilă. Abia în 2018, Reebok a revenit pe profit, iar în 2019 vânzările au înregistrat o creștere de 2 procente. Anul trecut, valoarea activului Reebok a fost estimată de Adidas la 1 miliard de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.