Așadar, Ministerul Muncii precum și instituțiile din subordinea sa și toate celelale aflate sub autoritatea sau în coordonarea sa, au obligația să inițieze comunicarea electronică în ceea ce privește cererile, declarațiile și documentele doveditoare pentru solicitarea beneficiilor și drepturilor de asistență socială, a indemnizațiilor pentru șomaj și pentru acordarea măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă.
Pensionarii pot beneficia din nou de această facilitate
În cazuri excepționale, determinate de identificarea unor inadvertențe între informațiile din documentele transmise și cele din bazele de date ale altor instituții sau de faptul că informațiile din documentele transmise sunt incomplete, nu sunt lizibile sau pe baza acestora nu se poate determina îndeplinirea condițiilor de eligibilitate, instituțiile vor putea solicită prezentarea la sediu a persoanelor solicitante.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.