Schimbarea de nume a operatorului de distribuție vine după ce recent PPC a finalizat achiziția operațiunilor Enel din România. Clienții vor beneficia în continuare de aceleași servicii de calitate, de cea mai avansată tehnologie în ceea ce privește distribuția de energie electrică și de servicii digitale în comunicarea cu compania.
Datorită investițiilor constante în dezvoltarea și modernizarea rețetelei de distribuție a energiei electrice, E-Distribuție Muntenia, actuala Rețele Electrice Muntenia, a înregistrat în 2022 o durată medie a întreruperilor neprogramate per client/an (SAIDI - System Average Interruption Duration Index - cel mai important indicator de performanță în ceea ce privește distribuția de energie electrică) de 77,50 de minute, în timp ce media la nivel național a fost de 108,25 minute.
Sub noua sa denumire, compania va continua amplul program de investiții, având ca principal scop transformarea sectorului energetic din România într-unul decarbonizat, digital, descentralizat, care să ofere economiei și societății un avantaj competitiv într-o lume în schimbare, cu un focus special pe nevoile clienților.
De asemenea, modalitățile de contact rămân aceleași. Pentru a lua legătura cu compania, clienții din București și județele Ilfov și Giurgiu au la dispoziţie numărul gratuit 0800.070.888. Numerele de tip TelVerde din call-centerele tehnice sunt disponibile 24h/7 și sunt apelabile gratuit de pe teritoriul național. De asemenea, ca parte a programului de digitalizare, detalii despre alimentarea cu energie electrică sunt disponibile și pe pagina https://www.e-distributie.com/ro/intreruperi-curent.html.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.