Modernizarea acestui sens giratoriu presupune construirea unei noi benzi pe care şoferii care vin dinspre DN1 şi dinspre Mogoşoaia şi continuă înainte pe şoseaua de centură spre direcţia Tunari să o folosească, astfel încât să nu mai intre în sensul giratoriu, evitând astfel încetinirea sau oprirea pentru acordarea de prioritate în sensul giratoriu, a precizat ministrul.
Cum pot afla angajatorii dacă angajații s-au vaccinat anti-COVID
"Vorbim despre construirea unui sens giratoriu modern, de tip turbogiraţie, la care se adaugă construirea unei benzi dedicate, destinată maşinilor care circulă dinspre DN1/Mogoşoaia în direcţia Tunari şi care astfel pot merge înainte, fără să fie obligaţi să mai dea prioritate în sensul giratoriu", a explicat Cătălin Drulă.
Proiectul mai include şi instalarea a 16 stâlpi de iluminat în noul sens giratoriu modernizat, potrivit ministrului Transporturilor.
Investiţia se ridică la 1,8 milioane de lei - bani proveniţi din bugetul de întreţinere a drumurilor, iar lucrarea este programată să se încheie în această toamnă, a menţionat Cătălin Drulă.
"Aşa cum ne-a dovedit anul acesta proiectul reabilitării DN 68A Margina - Holdea şi regândirea giratoriului de la Margina, asemenea soluţii simple şi elegante pot reduce chiar şi cu zeci de minute timpii de aşteptare din trafic", a apreciat acesta.
Ministrul Transporturilor a adăugat că alte două lucrări în zonă - pasajul de la Mogoşoaia şi asfaltările pe şoseaua de centură între pasajul Mogoşoaia şi intersecţia cu strada Gării Otopeni - se vor încheia în luna octombrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.