Acest lucru trebuie făcut atunci când pensionarul se mută dintr-un județ în altul, iar pentru municipiul București trebuie avut în vedere dacă dosarul de mută dintr-un sector în altul.
Așadar, pensionarii care își schimbă domiciulul vor trebui să se adreseze casei teritoriale de pensii căreia îi este arondată noua adresă iar documentele necesare sunt după cum urmează:
cerere de transfer a pensiei în alt județ/sector;
copie după actul de identitate unde figurează noua adresă
un talon de pensie.
Vârsta de pensionare. Se schimbă condițiile
Casa teritorială unde se înregistrează cererea de mutare dosarului de pensie va trebui să verifice dosarul, să valideze punctajul mediu anual și să comunice la plată a drepturilor de pensie.
Casa de pensii de unde se mută pensionarul este obligată să efectueze plata pensiei pentru încă 3 luni prim mandat poștal la noua adresă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.