Donald Trump nu candidează la alegerile generale de anul acesta din SUA, de pe 6 Noiembrie. Cu toate acestea, judecând după numărul de anunțuri publicitare postate pe Facebook, campania actualului președinte al Statelor Unite este cea mai prolifică, arată un studiu realizat de Universitatea din New York.
În perioada 9 – 22 Septembrie, echipa de campanie a lui Donald Trump a postat aproximativ 9880 de anunțuri pe Facebook, cu un număr total de 7 milioane de afișări, pentru care a plătit 110.000 de dolari americani.
În contra-partidă, democratul Beto O’Rourke, cel care a plătit cea mai mare sumă din campania electorală pentru publicitate pe Facebook, nu mai puțin de 400.000 de dolari, a cumpărat cu acești bani 520 de anunțuri, care au avut aproximativ 20 de milioane de afișări.
Judecând după raportul dintre suma investită și numărul afișărilor, echipa de campanie a lui Trump a dat dovadă de mai multă eficiență, totul plecând de la strategia diferită abordată, arată studiul citat.
Asfel, în timp ce echipa lui O’Rourke a preferat anunțuri scumpe, care să ajungă la un număr mare de persoane, republicanii lui Trump au ales așa-numita strategie de microtargeting: 85% din anunțuri au fost postate cu țintirea directă a unor grupuri specifice de audiență, folosind datele personale ale persoanelor de pe listele întocmite cu ocazia mitingurilor electorale.
Aceeași strategie a fost folosită de echipa lui Trump și în campania din 2016, relevă autorii studiului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.