Colecţia a fost prezentată în luna ianuarie la Săptămâna Modei de la Paris şi urmează să apară în magazine în iunie, însă o purtătoare de cuvânt a brandului Louis Vuitton a declarat că articolele cu tematica Jackson nu vor fi puse în vânzare.
Casa de modă a afirmat că în momentul prezentării noii colecţii nu a ştiut de documentarul "Leaving Neverland", în care doi adulţi susţin că în timpul copilăriei s-au împrietenit cu Jackson şi ar fi fost abuzaţi sexual de acesta la începutul anilor 1990.
Neverland, celebra reședință a lui Michael Jackson, scoasă la vânzare. Preţ neaşteptat
"Sunt conştient că în lumina acestui documentar, prezentarea a provocat reacţii emoţionale. Condamn ferm orice formă de abuz împotriva copiilor, violenţă sau încălcare a drepturilor omului", a declarat Virgil Abloh, designer la Louis Vuitton, într-un comunicat.
Abloh, designer american angajat de Vuitton în martie 2018, a spus că intenţia sa pentru această colecţie a vizat prezentarea lui Jackson ca artist al culturii pop.
Louis Vuitton este cel mai mare brand de lux din lume, cu vânzări anuale de peste 10 miliarde de euro. Articolele de îmbrăcăminte pentru bărbaţi sunt o parte relativ mică a activităţii sale, astfel că retragerea pieselor care-l au drept tematică pe Jackson nu ar urma să aibă un impact major asupra brandului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.