Este o măsură care ar putea fi luată pentru a defini în mod tradiţional termeniii afiliaţi cu produsele alimentare de origine animală.
Acest lucru vine după presiuni din partea agricultorilor şi producătorilor de carne care au sperat că Parlamentul şi Comisia Europeană vor aproba măsura, după sezonul electoral din luna mai. Este o lovitură pentru companiile care fac burgeri sau fripturi pe bază de plante, care descriu astfel de măsuri ca protecţioniste. De asemenea, prezintă o nouă provocare pentru fanii vegani şi vegetarieni, care, dacă vor să concureze cu piaţa cărnii, vor trebui să fie mai creativi.
Sondajele arată că cei mai mulți consumatori nu sunt confuzi atunci când companiile de produse vegetale folosesc termeni tradiţionali. În octombrie 2018, un sondaj online a constatat că 75% dintre oameni nu au fost confuzi în legătură cu faptul că laptele de migdale conţine sau nu lapte de vacă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.