Uitați de rivalitate, faceți loc colaborării. Disney și Warner Bros. Discovery, doi giganți ai divertismentului aflati de obicei în competiție acerbă pentru atenția și portofelele consumatorilor, își unesc forțele pentru a oferi un pachet de streaming format din Disney+, Hulu și HBO Max.
Această nouă ofertă promite să reunească lumile ABC, CNN, DC, Discovery, Disney, Food Network, FX, HBO, HGTV, Hulu, Marvel, Pixar, Searchlight, Warner Bros și multe altele. Dar va fi disponibil doar în Statele Unite, unde va ajunge în această vară. Nu se știe o dată exactă și nici prețul, dar pachetul va fi oferit cu și fără reclame. Disney va acționa în esență ca un distribuitor, colectând taxe de abonament și plătind un procent anume celorlalți principali participanți la această coaliție.
Trei biblioteci într-un singur buchet
În timp ce aplicațiile și conținutul fiecărei platforme vor rămâne distincte, recenta integrare a conținutului Hulu pe Disney+ pentru abonații ambelor servicii oferă o privire asupra fluidității și personalizării pe care acest pachet „triplu” le-ar putea oferi.
„După lansarea de mare succes a lui Hulu pe Disney+, acest nou pachet cu Max va oferi abonaților și mai multe opțiuni și valoare”, a declarat Joe Earley, președintele distribuției directe către consumatori la Disney Entertainment. „Acest parteneriat incredibil îi pune pe abonați pe primul loc, oferindu-le acces la (...) trei biblioteci masive care oferă cele mai bune mărci și divertisment în flux în prezent.”
Acest parteneriat nu este o premieră: Warner Bros. Disney's Discovery și ESPN, împreună cu Fox Corp., au făcut deja echipă pentru a oferi un serviciu de streaming sportiv, care este de așteptat să fie lansat în această toamnă în Statele Unite.
Concurează cu imbatabilul Netflix
Această alianță strategică nu este doar un atu pentru consumatori, este mai ales un atu pentru ambele companii. Pe lângă atractivitatea prețului pentru abonați, care beneficiază, în general, de o reducere la servicii combinate, pachetele și-au dovedit într-adevăr eficiența în creșterea angajamentului și reducerea abandonului. CEO-ul Disney, Bob Iger, și-a exprimat în mod deschis dorința de a descoperi sinergii în streaming pentru a-și extinde audiența și a raționaliza costurile.
Cei doi giganți ai streaming-ului speră să concureze cu imbatabilul Netflix, care a atins o masă critică și o profitabilitate de invidiat. În rezultatele financiare trimestriale publicate marți, Disney a anunțat că Disney+ a câștigat peste șase milioane de abonați la nivel global între ianuarie și martie, cu excepția Indiei. Serviciul de streaming are acum peste 117 milioane de abonați... Comparativ cu aproape 270 de milioane pentru Netflix la sfârșitul lunii martie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.