Aşadar, varianta pentru cei care nu au apă caldă la robinet este boilerul electric, care e "câteva sute de lei", a spus şeful Termoenergetica.
Potrivit spuselor sale, "avariile pot apărea oriunde. Am avut săptămâna trecută câteva zile în care nu am avut apă caldă şi căldură. Pentru spălat există soluţia de boiler electric, e câteva sute de lei, pentru momentele când există avarii. Da, eu mi-am pus un boiler electric din cauza acestor avarii", a recunoscut Claudiu Creţu.
În ceea ce privește lipsa căldurii din apartamente, același responsabil a vorbit despre calorifer electric. "Eu am pus un calorifer electric în priză. Problema acestui sistem e foarte gravă, sunt câţiva ani de când spunem că există aceste probleme, cerem finanţare pentru acest sistem”, a adăugat Claudiu Crețu.
Când vor fi rezolvate, într-un fel sau altul, toate aceste probleme, în condițiile în care aproape 100.000 de bucureșteni tremură în apartamente și se spală la lighean?
Citește și Carburanţii premium, tot mai aproape de preţul istoric de 8 lei pe litru
"De la 1 noiembrie sistemul va funcţiona din ce în ce mai bine", a asigurat directorul Termoenergetica. ”Probleme au fost în spaţiul public de câţiva ani. Faptul că nu s-a investit în ultimii 10-15 ani ani ne face să suferim acum. Sunt mii de kilometri care au probleme, spărturi, modernizarea înseamnă investiţii.
Pe termen scurt, reparăm aceste spărturi şi cred că undeva de la 1 noiembrie sistemul va funcţiona din ce în ce mai bine. Avem promisiunea că şi celelalte CET-uri care sunt oprite vor porni de la 1 noiembrie. Estimăm că va fi mult mai bine faţă de octombrie", a insistat Claudiu Creţu pentru Antena3.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.