În 2015, firma a recunoscut utilizarea unui software al motorului care masca depăşirea nivelului de emisii poluante în cazul autovehiculelor cu motoare diesel, fapt care a atras o întreagă serie de acuzaţii în instanţă, costând compania cel puţin 30 de miliarde de euro în amenzi şi costuri legale.
„Volkswagen şi Federaţia Organizaţiilor Consumatorilor Germani (VZBV) au convenit să înceapă discuţiile pentru a ajunge la o înţelegere. Discuţiile se află într-un stadiu incipient şi nu există nicio garanţie că ele vor avea ca rezultat un acord. Ambele părţi consideră că discuţiile ar trebui să rămână confidenţiale”, au declarat reprezentanţii companiei.
Noi percheziții la sediul central al Volkswagen
Proprietarii germani de maşini Volkswagen au avut mai puţin succes în obţinerea compensaţiilor din partea companiei faţă de cei din Statele Unite, pentru că vehiculele Volkswagen din Germania nu şi-au pierdut dreptul de circulaţie din cauza scandalului motoarelor diesel.
În Germania, vehiculele afectate pot circula în continuare dacă proprietarii sunt de acord să facă un update al softului cu pricina, permiţând Volkswagen să aplice o politică diferite de acordare a compensaţiilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.