După cum au relatat Car and Driver și The Verge, Mercedes SUA recheamă aproape 1,3 milioane de vehicule care au fost fabricate între anii 2016-2021, din cauza unui defect în platforma de apeluri de urgență eCall.
O eroare a software-ului ar putea „să nu comunice” locația corectă a mașinii către primii respondenți în cazul în care sursa de alimentare scade în timpul unui accident, amânând salvarea într-un moment critic.
Guvernul SUA, dat în judecată de marii producători auto
Problema afectează o gamă largă de vehicule Mercedes, de la mașini de bază, cum ar fi Clasa A, până la cele emblematice precum Clasa S. Compania a investigat o serie de incidente în care mașinile au trimis locații greșite, inclusiv într-un accident care a avut loc în Europa în anul 2019.
Producătorul auto va începe retragerea formală pe 6 aprilie și intenționează să remedieze problema fie prin actualizări over-the-air (prin abonamentele Mercedes Me), fie prin a solicita proprietarilor să se întoarcă la dealerii de unde au cumpărat mașinile.
Pe lângă evidențierea provocărilor tehnice ale sistemelor de apel de urgență, rechemarea ilustrează importanța crescândă a actualizărilor over-the-air pentru mașini.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.