Să începi un business este mult mai simplu decât în anii 1970, când fondatorul Virgin Group și-a deschis prima afacere. ”Este, într-adevăr mult mai ușor, mai ales că nu trebui să aștepți să crești pentru a fi luat în seamă. Clienții sunt la fel de încântați când cumpără de la o întreprindere de familie sau de la magazinele de firmă din marile orașe”, explică Branson, subliniind că, în aceste condiții, nu mai este nevoie de un capital solid pentru a intra în scenă.
”Nu mai trebuie să construiești costisitoare campanii de reclamă, vă puteți ocupa singuri de marketing și să promovați teste și sondaje cu un singur clik pe iPhone”, a declarat întreprinzătorul american pentru revista Forbes.
Citește și Miliardarul ghinionist. I-au ars două case, alta s-a scufundat
Nici banii nu mai sunt obstacolul greu de trecut în urmă cu câteva decenii, afirmă Branson, spunând că bani pot fi luați de la bancă sau de la fonduri speciale pentru start-upuri. ”Deși concurența ar putea fi importantă, dacă aveți o idee de business care rezolvă probleme și face viața oamenilor mai bună, șansele vor fi cu siguranță de partea dumneavoastră”, a apreciat fondatorul Virgin Galactic.
Ceea ce este mult mai dificil astăzi este menținerea pe piață. ”Da, este o luptă mai dură, mai nemiloasă. Iar culmea este că o clipă de neatenție și poți fi doborât de alții care te-au copiat, dar au știut să atragă atenția publicului. Tot cu ajutorul tehnologiilor moderne și, practic, fără să se ridice din fotoliu”, a subliniat Richard Branson.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.